Hruškový gel
Kód: 447Detailní popis produktu
Náplně s vysokým podílem ovoce min. 60 % a nízkým obsahem cukru, stabilní při pečení i mražení, výrazné senzorické vlastnosti, univerzální použití.
Hrušková náplň s vysokým podílem ovoce vyniká přirozenou hruškovou vůní a chutí. Skvěle se hodí do lehkých dezertů. Náplň můžete vložit do plněného pečiva, například s tvarohem. Dále se hodí na přípravu pečených tvarohových dortů. Hruškovým gelem můžete ochutit krémové náplně do dortů, řezů, rolád a dalších zákusků. Hruškovou náplní naplníte tvarohové knedlíky i kynuté buchty.
Složení: Hrušky sušené 84%, glukózovo - fruktźový sirup, modifikovaný škrob E1422,cukr, kyselina citronová E330, konzervant E202, zahušťovadlo E418, aroma, koncentrát z černé mrkve, voda
Skladování: Skladování v chladu (max. 25°C) a suchu. Po otevření skladovat na chladném místě (lednička) a spotřebovat do 14ti dnů.
Balení: 1000g, trezírovací sáček
Výživová hodnota ve 100g výrobku:
Energetická hodnota | 743 kJ |
Tuky | 0.17 g |
- z toho nasycené mastné kyseliny | 0.01 g |
Sacharidy | 42,62 g |
- z toho cukry | 37,84 g |
Bílkoviny | 0.53 g |
Vlákniny | 2,14 g |
Sůl | 0.01 g |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Náplně |
---|---|
Záruka: | 6 měsíců |
Hmotnost: | 1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Proč Zeelandia?
České výrobní závody této společnosti jsou zaměřeny na výrobu džemů, termostabilních náplní, zeleninových základů. Vybíráme pro Vás jejich top výrobky, které jsou k dispozici v balení do 1kg. Vyzkoušejte jejich výrobky, kde poměr kvality vysoce převyšuje cenu.
O společnosti:
Naším oborem je pekařina a cukrařina po celém světě. Zákazníkům nabízíme inovativní výrobky vycházející z našich celosvětových zkušeností, nových surovin, nejmodernějších postupů a marketingových konceptů. Zeelandia byla založena roku 1900 H. J. Doelemanem, nejmladším synem holandského pekaře, a sídlí v Zierikzee (Nizozemsko) až dosud. Po celém světě zaměstnává přes 3000 zaměstnanců, působí ve více než 30 zemích a prodává do cca 100 zemí světa. Na český trh vstoupila Zeelandia v roce 2000 a to připojením společnosti Lactoprot Bohemia ke skupině. Inovace je základem naší strategie. Reagujeme na potřeby našich zákazníků i měnící se potřeby spotřebitelů. Dbáme na kvalitu našich výrobků, jejich bezpečnost, dodržujeme normy a postupy, výrobky podrobujeme přísné kontrole. Důkazem naší snahy jsou systémy řízení kvality, které jsme v naší společnosti zavedli a dodržujeme. Naším cílem je být skutečným partnerem pekařů a cukrářů. Pochopit jejich potřeby, podílet se na jejich činnosti, pomoci jim dodávat vysoce kvalitní výrobky, zvýšit jejich produktivitu a rozšířit sortiment výrobků. Věříme, že úspěch našich zákazníků je také naším úspěchem. Dnešní odlišné uvažování přináší zítřejší úspěch. Keep exploring.